דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עידן פלוס - העתיד כבר כאן 

מאת    [ 17/11/2011 ]

מילים במאמר: 350   [ נצפה 2512 פעמים ]

אני בטוח שרובכם זוכרים את האנטנות המכוערות ש "קישטו" כמעט כל בית בישראל, בעבר באמצעות אותם אנטנות אזרחי המדינה קלטו את הערוץ הראשון  והיחיד ובשלב מאוחר יותר, (בשנת 1986 לשם הדיוק) החל ערוץ 2 בפיילוט ניסיוני. השידורים באמצעות האנטנות היו בשיטה האנלוגית, איכות התמונה הייתה בהתאם, והאנטנות דרשו מידי פעם תחזוקה וכיוון.

העידן הדיגיטלי

החל מחודש מרץ השנה, השידורים האנלוגיים בוטלו ובמקומם עברה המדינה לשיטת שידור DTT , ראשי תיבות של Digital Terrestrial Television , המשמעות שאזרחים המעוניינים להמשיך לקלוט ערוצים ולא להשתמש בשירותהם של חברות הכבלים והלווין יכולים כבר היום לעשות זאת באמצעות ממיר דיגיטלי אותו ניתן לקנות במחיר הנע בין 200-450 שקלים כמעט בכל חנות לאביזרי חשמל. איכות הקליטה בשיטה הדיגיטלית איכותית וטובה הרבה יותר מהשיטה האנלוגית הישנה. 

צפייה ב 18 ערוצים

כיום כבר ניתן לקלוט באמצעות ממיר דיגיטלי את הערוצים  2, 1, 10, ערוץ הכנסת וערוץ 33 , הממשלה כבר אישרה בהצבעה שנייה את הרחבת המערך ל 18 ערוצים ובך למעשה הופכת את שידורי עידן פלוס החינמיים לאלטרנטיבה ראויה מול חברות הכבלים והלוויין שגובות מאיתנו מאות שקלים בחודש על החבילות אותם הן מוכרות.

למי זה מתאים -        

כיום חלק ניכר מהציבור משלם לחברות הכבלים והלוויין מאות שקלים על חבילות הכוללות ערוצים שממש אין לנו בהם צורך, ההוצאה השנתית מגיעה לאלפי שקלים ולא בצדק, רפורמת עידן פלוס כמו הרבה מדינות מערביות מהווה תחליף ולמעשה גוררת את שוק הטלויזיה לתחרות ובהכרח להורדת מחירים עתידית, כמובן שהכל תלוי בסוג הערוצים שייכללו בעתיד בעידן פלוס, לדוגמא: ערוצי ילדים וערוצי ספורט עדיין לא משודרים במסגרת הרפורמה, מי שצורך ערוצים אלו בקביעות רצוי שימתין עד שייתברר במהלך השנה וחצי הקרובות או ערוצים יישולבו. נכון לימים אלו, הרפורמה מתאימה בעיקרה לצרכנים שצופים בעיקר בערוץ 2 ו 1 , או לצרכנים שמעוניינים במשדר דיגיטלי בחדרי השינה בבית ללא צורך בהוספת תשלום לחברות הכבלים או הלוויין. ישנם כאלו שמסרבים לשלם מאות שקלים בחודש ומסתפקים בחמשת הערוצים המשודרים כיום.

ללא ספק רפורמת עידן פלוס הינה נכונה ובימים אלו של קריאות לצדק חברתי הרפורמה נותנת מענה ראוי וחשוב לצרכני הטלווייזיה, כל שנותר הוא לחזק את חבריי וועדת הכלכלה של הכנסת ולמנוע מהם להתקפל מול הלחץ המסיבי של כל החברות שיפסידו לקוחות וכסף רב עם יישום הרפורמה במלואה.

 

לורי רולנד


מנהל באתר : עידן פלוס


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב